Nyt se haaste tuli minullekin 3 kertaa! Örkiltä, Marjalta ja Sokeriherkulta. Jos nyt kuitenkin kerron sen 7 asiaa. 21 on jo vähän liikaa... =)

Eli kerro 7 faktaa itsestäsi ja lähetä 7:lle haaste eteenpäin! Minä haastan mukaan Tuulitukan, Jonnakonnan, Pullahiiren, Kotileipurin, Heidin, Pikkumyyn ja Merjan.   

 7.n faktaa minusta!

1.Olen laiska aloittamaan leipomisen. Mutta sitten kun aloitan, niin leivon vaikka miten useaa sorttia!

2. Ikuinen laihduttaja tai aloittaja. Vielä tänään syön tuota ja tätä, mutta huomenna aloitan! Vielä sitä oikeaa huomista ei ole tullut.

3.Käsitöitä olen aloittanut monta ja keskeneräisiä löytyy melkein yhtä monta. 

4. Inhoan maksa- ja veriruokia.

5. Olen ollut töissä rakennuksilla maalarin hommissa.

6. Olen kokeillut vaikka miten montaa harrastusta. Avantouinti pysynyt pitempäänkin harrastuksena!

7. Olen surkea Atk-alan osaaja!